بگو ای دل

!!! تنهاترین عاشق !!!

نیا باران,زمین جای قشنگی نیست...!

با من بگو ای دل

از رازهای درونت

زخم های نشسته بر سینه ات

 از سوزش سنگین آهت

با من بگو، از رازهای روزگار

از یادگار نامردمی ها

بر جان خسته ات

با من بگو از راز افسردگی

علت خموشی تلخ

چرایی نگاه سرد

با من بگو از راز چشمان خیست

خاموشی ناگاه لبخندت

 بلورهای درشت آسمان دلت

با من بگو از روزگار بی کسی

از تلخی و درد جدایی

از این همه بی وفایی

با من بگو از رازهای سر در گریبان

از کوچ ناگاه پرستو

از زخم عمیق سینه ات

با من بگو ای دل، از رازها

از راز رنگ زرد

از راز عمق درد

 لرزش دست

با من بگو از راز صدای لرزان

تکان شانه ها

هق هق مانده در گلو

با من بگو از راز انتظار

از چشمان مانده بر راه

از امید در کوچه بی نسیم

با من بگو از راز قاصدک

از پیامی که نمی آورد

دیگر بر شانه ات نمی نشیند

با من بگو از راز بهار

 از واژگونی لاله ها

از تنهایی در دشت شقایق ها

 از پژمردن در فصل نو شدن

آری با من بگو ای دل

 راز نبودن ها

رفتن ها

مردن ها!!!


نظرات شما عزیزان:

سينا
ساعت22:41---22 آبان 1391
به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم،

فهمیدم که بیمارم...

خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد لطافتم پایین آمده.

زمانی که دمای بدنم را اندازه گرفت، دماسنج 40 درجه اضطراب را نشان داد.

آزمایش ضربان قلب نشان داد به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم.

*تنهایی* سرخرگ هایم را مسدود کرده بود و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.

به ارتوپد مراجعه کردم، چون نمی توانستم کنار دوستانم راه بروم یا آنها را در آغوش بگیرم.

بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کرده بودم.

همین طور فهمیدم که مشکل نزدیک بینی دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.

زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم، معلوم شد مدتی است صدای خدا را، آنگاه که در طول روز با من صحبت می کند را نمی شنوم.

برای تمام این مشکلات، خدای مهربانم به من مشاوره رایگان داد.

به شکرانه اش تصمیم گرفتم به محض ترک کلینیک، تنها داروهای حقیقی ای که او در کلمات راستینش برایم تجویز کرده، مصرف کنم.

هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم.

قبل از رفتن به محل کار، یک قاشق آرامش بخورم.

هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان اخوت و یک لیوان فروتنی بنوشم.

زمانی که به خانه برمی گردم، به مقدار کافی عشق بنوشم.

و زمانی که به بستر می روم، دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم.

تسلیم غصه، ناامیدی و یا هر چیزی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنید، نشوید!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبهبرچسب:دل,نگاه,خسته,زخم,راز,انتظار,امید,چشمان,لاله,دشت,شقایق,قاصدک,

] [ 5:38 بعد از ظهر ] [ forlorn ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه